sobota, 10 listopada 2012

Is not The End!



Wiem, co sobie myślicie "Olała nas! Obiecała nowe rozdziały co weekend - a tu nic!"
Wcale tak nie jest! 
Cały czas o Was myślę, o blogu, o tym co się u Was dzieje...

Niestety trafiłam do piekła - Liceum...
Mam tyle nauki, że nie wiem od czego zacząć i czasami jest tak, że 2 dni weekendu to za mało.

Bardzo chciałabym dla Was pisać, nawet codziennie.
Gdyby była taka możliwość, to rzuciłabym tą szkołę w cholerę i zajęła się tylko pisaniem.
No, jedynie język polski i angielski mogłabym kontynuować :)

NIE ZAWIESZAM BLOGA! 
Tylko brak mi na wszytko czasu.
Jak tylko znajdę jakiś wolny termin od razu przeznaczę go na napisanie rozdziału.

WYBACZCIE MI!
Tylko na tyle mnie teraz stać...



"I przyszło nam żyć w świecie, gdzie pasje i marzenia 
nie mają już dla nikogo najmniejszego znaczenia..."


3 komentarze:

  1. Czekam na twój kolejny rozdział. Mam nadzieję, że dodasz go niedługo ; ) Zapraszam do mnie na opowiadanie z udziałem One Direction http://only-one-love-one-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. na live-truth-love.blogspot.com pojawił się pierwszy rozdział. bardzo prosimy o obserwacje i komentarze, przepraszam i dziękuję - Effy

    OdpowiedzUsuń
  3. [SPAM] Witaj! Pragnę Cię poinformować, iż zostałaś nominowana do tej zabawnej zabawy, która brzmi dziwnie i ma wiele nazw, u mnie brzmi: Liebster Avard. Pytania masz na http://more--than--this.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html
    +
    zapraszam Cię do wzięcia udziału w ankiecie, która zdecyduje o nowym opowiadaniu ;)

    OdpowiedzUsuń